විශිෂ්ට ව්‍යාපාර සැලැස්මක් ඉක්මනින් හා පහසුවෙන් ලිවීමට උපදෙස් 5 ක්

ඔබේ ව්‍යාපාර සැලැස්ම සමඟ ආරම්භ කිරීමට පෙර, සමස්ත ව්‍යාපාර සැලසුම් ක්‍රියාවලිය පහසු කරන “නීති” කිහිපයක් ගැන කතා කරමු. ඉලක්කය වන්නේ ඔබේ ව්‍යාපාර සැලැස්ම සම්පූර්ණ කර ගැනීමයි, එවිට ඔබේ ව්‍යාපාරය ගොඩනැගීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කළ හැකිය.

1. එය කෙටියෙන් තබා ගන්න
ව්‍යාපාර සැලසුම් කෙටි හා සංක්ෂිප්ත විය යුතුය. එයට හේතුව දෙයාකාර ය:

පළමුව, ඔබේ ව්‍යාපාර සැලැස්ම කියවීමට ඔබට අවශ්‍යය. පිටු 100 ක් හෝ පිටු 40 ක ව්‍යාපාර සැලැස්මක් කිසිවෙකු කියවීමට යන්නේ නැත. නිශ්චිත කොටස් සඳහා ඔබට උපකාරක ලියකියවිලි අවශ්‍ය විය හැකි නමුත් එම අංග ඔබේ උපග්‍රන්ථයේ ඇතුළත් කළ හැකිය.

දෙවනුව, ඔබේ ව්‍යාපාර සැලැස්ම ඔබේ ව්‍යාපාරය පවත්වාගෙන යාමට සහ වර්ධනය කිරීමට භාවිතා කරන මෙවලමක් විය යුතුය. කාලයත් සමඟ ඔබ දිගටම භාවිතා කරන . ඕනෑවට වඩා දිගු ව්‍යාපාර සැලැස්මක් සංශෝධනය කිරීම සඳහා විශාල කරදරයකි ඔබේ සැලැස්ම නැවත කිසිදිනෙක නොපෙනෙන පරිදි මේස ලාච්චුවකට යවන බවට ඔබට සහතිකයි.

2. ඔබේ අන් අයට දැන ගන්නා ලෙස ලිවිය යුතුය
ඔබේ ප්‍රේක්ෂකයින්ට තේරුම් ගත හැකි භාෂාව භාවිතා කරමින් ඔබේ සැලැස්ම ලියන්න
සෑම කෙනෙකුටම තේරුම් ගත හැකි වචන භාවිතා කරමින් ඔබේ ආයෝජකයින්ට , ඔබේ නිෂ්පාදනය පිළිබඳ පැහැදිලි කිරීම් සරල හා සෘජු ලෙස තබා ගන්න. අවශ්‍ය නම් සම්පූර්ණ පිරිවිතර සැපයීම සඳහා ඔබට සැමවිටම ඔබේ සැලැස්මේ උපග්‍රන්ථය භාවිතා කළ හැකිය.

3. ඔබේ ව්‍යාපාර අදහස පරීක්ෂා කරන්න
ඔබේ ව්‍යාපාර සැලැස්ම හරහා වැඩ කිරීම සහ එක් පිටුවක තණතීරුවකින් ආරම්භ කිරීම, දියත් කිරීමට බොහෝ කලකට පෙර ඔබේ ව්‍යාපාර අදහසෙහි ශක්‍යතාව පරීක්ෂා කිරීමට ඔබට උපකාරී වේ. ඔබේ වෙළඳ නාමකරණය සහ මෙහෙවර ප්‍රකාශයේ සිට ඔබේ අවස්ථාව සහ ක්‍රියාත්මක කිරීම දක්වා සෑම දෙයක්ම ඔබ ක්‍රියාත්මක කරන විට, ඔබට කළ හැකි හොඳම දේ ප්‍රතිපෝෂණය ලබා ගැනීම සහ ඔබේ ව්‍යාපාරයේ විවිධ අංග පරීක්ෂා කිරීමයි. මෙය ඔබේ සැලැස්මේ උපදේශකයෙකු හෝ හවුල්කරුවකුගේ සමාලෝචන අංග තිබීම හෝ වෙළඳපල පර්යේෂණ පැවැත්වීම සහ ඔබේ අනාගත ගනුදෙනුකාර පදනමට කෙලින්ම කථා කිරීම වැනි සරල විය හැකිය.ඔබේ සැලැස්මේ අංග වැඩි වැඩියෙන් පරීක්ෂා කර සමාලෝචනය කරන තරමට ඔබේ සැලැස්ම හා ව්‍යාපාරය යහපත් වනු ඇත.

4. අරමුණු හා අරමුණු ස්ථාපිත කිරීම

ඔබේ ව්‍යාපාරයෙන් පිටතට යාමට ඔබට අවශ්‍ය කුමක්දැයි ඔබ දැන සිටිය යුතුය. පැති කඩිමුඩියක් පූර්ණ කාලීන ව්‍යාපාරයක් බවට පත් කිරීමට ඔබට අවශ්‍යද? ඔබේ කණ්ඩායම පුළුල් කිරීමට හෝ අතිරේක ස්ථානයක් දියත් කිරීමට උත්සාහ කරනවාද? ඔබ සපුරා ගැනීමට උත්සාහ කරන්නේ කුමක්දැයි දැන ගැනීම සහ මෙවැනි ප්‍රශ්න මතකයේ තබා ගැනීම මෙම අරමුණු කරා ළඟා වීමට ඔබේ ව්‍යාපාර සැලැස්ම සංවර්ධනය කිරීමට ඔබට උපකාරී වේ.

දැන්, ආරම්භ කිරීමට පෙර ඔබේ ඉලක්ක කරා ළඟා වීමට ඔබට සෑම සන්ධිස්ථානයක් හෝ නිශ්චිත පියවරක් මතක තබා ගත නොහැක. නමුත් එය ඔබේ ව්‍යාපාර සැලැස්ම හරහා වැඩ කිරීමේ සාර්ථක කර ගත හැක . සාර්ථකත්වයේ ප්‍රමිතික නිර්වචනය කිරීමට, ඔබේ අරමුණු හඳුනා ගැනීමට සහ නිශ්චිත අරමුණු සපුරාලීම සඳහා ඔබේ ව්‍යාපාරයේ අංග තවදුරටත් සංවර්ධනය කිරීමට එය ඔබට උපකාරී වනු ඇත. වැදගත් දේ වඩා හොඳින් අවබෝධ කර ගැනීම සඳහා ආරම්භ කිරීමට ඔබට දර්ශනයක් හෝ අභිලාෂක ඉලක්ක අවශ්‍ය වේ.

5. බිය නොවන්න
ව්‍යාපාරික අයිතිකරුවන් සහ ව්‍යවසායකයින්ගෙන් බහුතරයක් ව්‍යාපාරික විශේෂ වූ පුද්ගලයන් නොවන බව ඔබ දැන සිටියාද? ඔවුන්ට MBA හෝ ගිණුම්කරණ උපාධි නොමැත. ඔවුන් යන අතරවාරයේ ඉගෙන ගනිමින් ඔවුන්ට උදව් කිරීමට මෙවලම් සහ සම්පත් සොයා ගනී.
ව්‍යාපාර සැලැස්මක් ලිවීම විශාල බාධාවක් සේ පෙනේ, නමුත් එය එසේ විය යුතු නැත. ව්‍යාපාර සැලැස්මක් ලිවීම සහ වර්ධනය සඳහා ඔබේ සැලැස්ම උත්තේජනය කිරීම ඔබ සිතන තරම් අභියෝගාත්මක නොවේ.

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *