ඔබගේ කුඩා බිස්නස්එක දියුණු කරන්නේ කෙසේද?

  1. විකුණුම් කෙරෙහි කෙරෙහි හා එය මාර්ග ගත කිරීම කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න
    ඇත්ත වශයෙන්ම, අප සැමටම අවශ්‍ය වන්නේ ව්‍යාපාර වර්ධනයට සහ ආදායම වැඩි කිරීමට ය. නමුත් ඔබ මෙය තිරසාර ආකාරයකින් කරන ආකාරයකින් කල යුතුය.අන්තර්ගත අලෙවිකරණය, ප්‍රශස්ත වෙබ් අඩවියක් හා විද්‍යුත් තැපැල් ස්වයංක්‍රීයකරණය කිරීමෙන් පසු ව්‍යාපාරය සාර්ථකත්වයට අතිශයින් වැදගත් වේ.
  2. නිෂ්පාදන විකුණන්න එපා, විසඳුම් දෙන්න
    එයට කැමති වුවත් නැතත්, එහි සිටින පුද්ගලයින් ඔබේ වෙළඳ නාමය සොයන්නේ නැත, ඔවුන් සොයන්නේ ගැටලුවක් විසඳීමට හෝ විශේෂිත නිෂ්පාදනයක් සොයා ගැනීමට ය ඔබේ නිෂ්පාදනයෙන් ලැබෙන සියලුම ප්‍රතිලාභ ලැයිස්තුගත නොකරන්න. විසඳුම් කෙරෙහි අවධානය යොමු කරන්න. ඔබේ නිෂ්පාදනයට ඔවුන්ට උදව් කළ හැක්කේ කෙසේද සහ ඇයි ඔවුන්ගේ අරමුණු සාක්ෂාත් කර ගැනීමට සහාය වන්නේ කෙසේද යන්න පාරිභෝගිකයාට සරල, සරල වචන වලින් පැහැදිලි කරන්න.
    (ඔබේ ඉලක්කගත පාරිභෝගිකයා පැතිකඩ කිරීම සඳහා සමහර වෙළඳපල පර්යේෂණ හරහා ධාවනය කරන්න. ඔබේ නිෂ්පාදනය හෝ සේවාව – සහ ඔබේ බෙදා හැරීම සහ මිල ලක්ෂ්‍යය – අනෙක් පුද්ගලයින්ගේ ගැටලු විසඳා ඔවුන්ගේ ජීවිත පහසු හෝ ප්‍රීතිමත් කරන්නේ කෙසේද?)
  3. සෑම විටම ඔබේ මිලකරණය ප්‍රශස්ත කරන්න

උද්දමනය ඉහල වැටීම අනිවාර්යයෙන්ම විකුණුම් ඉහළ නැංවිය යුතු නොවේ ඔබ වාරික වෙළඳ නාමයක් ලෙස පෙනී සිටින්නේ නම්, ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් අනිවාර්යයෙන්ම වටිනාකමින් යුතු නොවන අතර මිල වැඩි කිරීම කිරීම ඔබේ වෙළඳ නාමයට කැළලක් ඇති කරයි.
රුපියල් 5,000 ක ඔරලෝසුවක් විකිණීමට ඇති හොඳම ක්‍රමය රුපියල් 10,000 ක ඔරලෝසුවක් අසල තැබීම විය හැකිය. ඕනෑම මිල ලක්ෂ්‍යයක් තීරණය කිරීමේදී උපායමාර්ගිකව සිතන්න.

  1. මිත්‍රශීලී පාරිභෝගිකයින් මුහුණ දෙන කාර්ය මණ්ඩලයක් බඳවා ගන්න
    ඔව්, එය පැහැදිලිව පෙනේ, නමුත් එය ඉතා වැදගත් ය! දැනුවත්ව සිටියත් නැතත්, මිනිසුන් ඔවුන් වෙත පැමිණෙන විකුණුම් සහායකයාට කැමති නම් ඔවුන් භාණ්ඩයක් මිලදී ගැනීමට වැඩි ඉඩක් ඇත.
    සේවකයාගේ පෞරුෂයට පැහැදිලිවම මිල කෙරෙහි කිසිදු බලපෑමක් නොමැති අතර ඔබේ අවශ්‍යතාවයන් සපුරාලීමට ඔබේ නිෂ්පාදනයට ඇති හැකියාව අදාල නොවේ. මිත්‍රශීලී පාරිභෝගිකයින් මුහුණ දෙන කාර්ය මණ්ඩලය සෑම විටම වැඩි විකුණුම් ආකර්ෂණය කර ගනු ඇත.
    අව්‍යාජ සතුටු සිතින්, මිත්‍රශීලීව හා පිටතට යන පුද්ගලයින් බඳවා ගැනීමේදී දැඩි ලෙස කටයුතු කරන්න. ගනුදෙනුකරුවන්ට පහසුවක් සහ ප්‍රමුඛතාවයක් ලෙස හැඟෙන පරිදි නිරන්තරයෙන් මිත්‍රශීලී ප්‍රවේශයක් අනුගමනය කිරීමට ඔබේ පුහුණු වැඩසටහන ඔවුන්ට උගන්වන බවට වග බලා ගන්න.
  2. දුරකථන අංකයක් සඳහා ගැඹුරට හාරා ගනුදෙනුකරුවන් බවට පත් නොකරන්න

ඩිජිටල් යුගයේ දී පවා, සමහර ගනුදෙනුකරුවන් සෑම විටම ඊමේල් හෝ ෆේස්බුක් වලට වඩා දුරකථනයෙන් ඔබව සම්බන්ධ කර ගැනීමට කැමැත්තක් දක්වයි. තද ආන්තිකයන් සහිත බොහෝ සබැඳි සමාගම් මිනිසුන් සහිත දුරකථන මාර්ග සම්පූර්ණයෙන්ම අත්හරින අතර, ඔබේ වෙළඳ නාමය සමඟ voice සංවාදයක් පැවැත්වීමේ අවස්ථාව පාරිභෝගිකයින්ට ලබා දීම වටී.
ඔබේ වෙබ් පිටුවේ (එනම්, නිතර අසනු ලබන ප්‍රශ්න) ප්‍රමිතිගත, පෙර පැවති ප්‍රතිචාර වෙත ගනුදෙනුකරුවන් යොමු කිරීමෙන් විමසීම්වලට ප්‍රතිචාර දැක්වීමට ගතවන කාලය හා පිරිවැය අඩු කරන්න.‘සජීවී චැට්’ බොට්ස් යනු තත්‍ය කාලීන සන්නිවේදනය ලබා දීමේ ලාභදායී ක්‍රමයකි.

  1. කිසිවක් සඳහා යමක් දෙන්න (හෝ ඉතා සුළු)
    ඔබේ සතුටුදායක ගනුදෙනුකරුවන්ට ඔවුන්ගේ මිලදී ගැනීම සමඟ වවුචරයක් ලබා දෙන්න
  2. ඔබේ ප්‍රාදේශීය ප්‍රජාවට සහාය වන්න
    දේශීය ව්‍යාපාරවලට ඕනෑම ගෝලීය දාමයකට වඩා විශාල බලයක් ඇති ඔවුන්ගේ අද්විතීය ප්‍රජාවන් සමඟ සම්බන්ධ විය හැකිය.
    දේශීය සිල්ලර වෙළෙන්දෙකුට, රූපලාවණ්‍යාගාරයකට හෝ ගෙවතු වගා සමාගමකට ළමයෙකුගේ ක්‍රීඩා කණ්ඩායමකට අනුග්‍රහය දැක්විය හැක
    මෙය ඔවුන් කෙරෙහි විශ්වාසවන්ත පාරිභෝගික ස්ථානයක් සහතික කරයි.
  3. සමාජ මාධ්‍ය දක්ෂ ලෙස භාවිතා කරන්න
    සමාජ මාධ්‍ය යනු ගනුදෙනුකරුවන් සමඟ ශක්තිමත් සම්බන්ධතාවයක් ගොඩනගා ගත හැකි විශිෂ්ට මාධ්‍යයකි – ඔබ යාවත්කාලීන කිරීම් හෝ සටහන් ලියන විට ඔබේ වෙළඳ නාමයට යම් ‘පෞරුෂයක්’ ලබා දීමට උත්සාහ කරන්න.
  4. නිහතමානී වන්න
    ඔබේ ව්‍යාපාරය ගැන කිසි විටෙකත් සෑහීමකට පත් නොවන්න. ඔබට සැමවිටම වැඩිදියුණු කළ හැකිය – සහ වැඩිදියුණු කළ යුතුය! නිහතමානී වීමට උත්සාහ කරන්න. වෙනත් ව්‍යවසායකයින්ගෙන්, පොත් වලින් සහ සම්මන්ත්‍රණවලින් දැනුම ලබා ගන්න. ඔබේ ව්‍යාපාරය වැඩිදියුණු කළ හැකි ක්‍රම රාශියක් ඇති අතර ඒවා සියල්ලම සංකීර්ණ නොවේ!

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *