අන්තර්ජාලය හරහා කුඩා ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරමු

ඔබ අන්තර්ජාලය හරහා කුඩා ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන විට ඔබේ සාර්ථකත්වය සහතික කිරීම සඳහා ඔබට අනුගමනය කළ හැකි පියවර මාලාවක් තිබේ. පහත දැක්වෙන දේ කිරීමෙන් දහස් ගණනක් දෙනා සාර්ථක ව්‍යාපාර ආරම්භ කර වර්ධනය කරන බව මම දැක ඇත්තෙමි.

භාවිතයට පහසු වෙබ් අඩවියක් නිර්මාණය කරගන්න.
ඔබේ වෙබ් අඩවිය හැසිරවීමට පහසු සෙවුම් යන්ත්‍ර භාවිතා කරන්න.
ඔබ වෙනුවෙන් විශේෂ කීර්තියක් ඇති කර ගන්න.
ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් සහ ග්‍රාහකයින් විද්‍යුත් තැපෑලෙන් හෝ දුරකතන මාර්ගයෙන් විපරම් කරන්න.
කුඩා දැන්වීම් මගින් විකුණුම් ඉහළ නැංවීම තුළින් ඔබේ ආදායම වැඩි කරන්න.
ආරම්භක අවදියේ සිට පළපුරුදු සබැඳි ව්‍යවසායකයෙකු දක්වා ඕනෑම කෙනෙකුට මෙම ක්‍රියාවලියෙන් අන්තර්ජාලය හරහා ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන්නේ කෙසේදැයි ඉගෙන ගත හැකිය.

පියවර 1: අවශ්‍යතාවයක් සපුරාලන ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන්න.
ව්‍යාපාර ආරම්භ කරන බොහෝ අය පළමුව නිෂ්පාදනයකද දෙවනුව වෙළදපොළ සෙවීමේ වැරැද්දක් සිදු කරයි ඔබේ සාර්ථකත්වයේ අවස්ථා වැඩි කර ගැනීම සඳහා,මුලින් වෙළඳපලකින් සෙවීමකින් ආරම්භ කරන්න.

මිනිසුන් අසන ප්‍රශ්න සහ ඔවුන් විසඳීමට උත්සාහ කරන ගැටලු මොනවාදැයි බැලීමට විවිධ සංසදවලට පිවිසෙන්න.
වෙනත් වෙබ් අඩවි වෙත පිවිසීමෙන් සහ ඉල්ලුම සපුරාලීම සඳහා ඔවුන් කරන්නේ කුමක්ද යන්න සැලකිල්ලට ගනිමින් පරීක්ෂා කරන්න. එවිට ඔබට බොහෝ දේ ඉගන ගැනීමට හැකි වන අතර ඉගෙන ගත් දේ භාවිතා කිරීමටද හැකි වේ.

පියවර 2: විකුණන පිටපතක් ලියන්න.
විකුණුම් පිටපත් සූත්‍රයක් ඇත, එය පාරිභෝගිකයන් පැමිණීමේ මොහොතේ සිට ඔවුන් මිලදී ගැනීමේ මොහොත දක්වා විකුණුම් ක්‍රියාවලිය හරහා ගෙන යයි:
බලවත් ශීර්ෂ පාඨයක් හෝ වෙළඳ නාමයක් සොයා ගැනීම
ඔබේ නිෂ්පාදනය විසඳන ගැටලුව විස්තර කිරීම .
මෙම ගැටළුව විසඳන්නෙකු ලෙස ඔබේ විශ්වසනීයත්වය ස්ථාපිත කිරීම .
ඔබේ නිෂ්පාදනය භාවිතා කළ පුද්ගලයින්ගෙන් සහතික එකතු කිරීම .
නිෂ්පාදිතය සහ එය පරිශීලකයාට ප්‍රයෝජනවත් වන ආකාරය ගැන කතා කිරීම
ශක්තිමත් සහතිකයක් දෙන්න.
භාණ්ඩය හෝ සේවාව අද්විතීයව මිනිසුන්ගේ ගැටලු විසඳීමට හෝ ඔවුන්ගේ ජීවිත යහපත් කර ගැනීමට හැකි වන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳව අවධානය යොමු කළ යුතුය. අතර ඒ පිළිබඳව ගනුදෙනුකරුවට ඒත්තු ගැන්වීම කල යුතුය

පියවර 3: ඔබේ වෙබ් අඩවිය සැලසුම් කර ගොඩනඟන්න.
ඔබේ වෙළඳපල සහ නිෂ්පාදනය ලබා ගත් පසු, ඔබේ විකුණුම් ක්‍රියාවලිය සාදාගත් පසු, දැන් ඔබ ඔබේ කුඩා ව්‍යාපාරය සඳහා වෙබ් නිර්මාණය සඳහා සූදානම් කරගන්න එය සරලව තබා ගැනීමට මතක තබා ගන්න. යමෙකුගේ අවධානය දිනා ගැනීමට ඔබට තත්පර පහකටත් වඩා අඩු කාලයක් ඇත – එසේම ඔබගේ වෙබ් අඩවිය අනවශ්‍ය වවිස්තර වලින් පිරි ඇත්නම් හෝ සිත්ගන්නා සුළු බව නැත්නම් පාරිභෝගිකයන් කිසි දින ඔබගේ වෙබ් අඩවියට නැවත නොපැමිණෙනු ඇත.
වෙබ් නිර්මාණයේදී මතක තබා ගත යුතු වැදගත් උපදෙස් කිහිපයක්:
සුදු පසුබිමක සරල අකුරු එකක් හෝ දෙකක් තෝරන්න.
ඔබගේ සංචලනය පැහැදිලි සහ සරල කරන්න, සෑම පිටුවකම එක හා සමාන කරන්න.
ග්‍රැෆික්ස්, ඕඩියෝ හෝ වීඩියෝ ඔබේ පණිවිඩය වැඩි දියුණු කරන්නේ නම් පමණක් භාවිතා කරන්න.
තේරීමේ දීමනාවක් ඇතුළත් කරන්න එවිට ඔබට විද්‍යුත් තැපැල් ලිපින එකතු කර ගත හැකිය.
මිලදී ගැනීම පහසු කරන්න – ගනුදෙනුකරුට සහ පිටවීමට ක්ලික් කිරීම් දෙකකට වඩා වැඩි නොවේ.
ඔබේ වෙබ් අඩවිය ඔබේ මාර්ගගත වෙළඳසැල වන බැවින් එය පාරිභෝගික හිතකාමී කරන්න

පියවර 4: ඉලක්කගත ගැනුම්කරුවන් ඔබේ වෙබ් අඩවියට ගෙන යාමට සෙවුම් යන්ත්‍ර( Search Engine) භාවිතා කරන්න.
නවතම වෙබ් අඩවියකට ගමනාගමනය ලබා ගැනීමට ඇති පහසුම ක්‍රමය වන්නේ ක්ලික් දැන්වීම් ප්‍රචාරණයයි.(Pay-per-click advertising)

පියවර 5: ඔබ වෙනුවෙන් විශේෂ කීර්තියක් ඇති කර ගන්න.
තොරතුරු සෙවීම සඳහා මිනිසුන් අන්තර්ජාලය භාවිතා කරයි. එම තොරතුරු වෙනත් වෙබ් අඩවි වලට නොමිලේ සපයන්න, එවිට ඔබට වැඩි තදබදයක් සහ වඩා හොඳ සෙවුම් යන්ත්‍ර ශ්‍රේණිගත කිරීම් පෙනෙනු ඇත. රහස නම් සෑම තොරතුරක්ම ඔබේ වෙබ් අඩවියට සබැඳියක් ඇතුළත් කිරීමයි.

නොමිලේ, විශේෂ හොද අන්තර්ගතයන් ලබා දෙන්න. මිනිසුන්ට ප්‍රයෝජනවත් වන ලිපි, වීඩියෝ හෝ වෙනත් අන්තර්ගතයන් සාදන්න. එම අන්තර්ගතය මාර්ගගත ලිපි නාමාවලි හෝ සමාජ මාධ්‍ය වෙබ් අඩවි හරහා බෙදා හරින්න.
ඔබේ වෙබ් අඩවියේ වටිනා අන්තර්ගතයන් සඳහා “මිතුරනට යවන්න”
ඔබේ ඉලක්ක වෙළඳපල පවතින කර්මාන්ත සංසද සහ සමාජ ජාල වෙබ් අඩවි වල ක්‍රියාකාරී කෙනෙකු වන්න.

පියවර 6: අමුත්තන් ගැනුම්කරුවන් බවට පත් කිරීම සඳහා විද්‍යුත් තැපැල් අලෙවිකරණයේ බලය භාවිතා කරන්න.
ඔබ තේරීම් ලැයිස්තුවක් සාදන විට, ඔබ ඔබේ සබැඳි ව්‍යාපාරයේ වටිනාම වත්කමක් නිර්මාණය කරයි. ඔබේ ගනුදෙනුකරුවන් සහ ග්‍රාහකයින් ඔබට විද්‍යුත් තැපෑලක් යැවීමට අවසර ලබා දී ඇත. එය ඉතා ලාභ වෙළඳ දැන්වීම් ක්‍රමයක් වන අතර පාරිභෝගිකයාතුල විශ්වාසය වර්ධනය කර ගැනීමට හොද අවකාශයක් ලැබේ

පියවර 7: පසු විපරම් කර විකුණුම් ඉහළ නැංවීම තුළින් ඔබේ ආදායම වැඩි කරන්න.
සෑම පාරිභෝගිකයෙකුගේම ජීවිත කාලය පුරාම වර්ධනය කිරීම වඩාත් වැදගත් අන්තර්ජාලය අලෙවිකරණ උපාය මාර්ගයකි. වරක් ඔබෙන් මිලදී ගත් පුද්ගලයින්ගෙන් අවම වශයෙන් සියයට 36 ක් ඔබ ඔවුන් සමඟ පසු විපරම් කළහොත් නැවත ඔබෙන් මිලදී ගනු ඇත. ඔවුන්ගේ මුල් මිලදී ගැනීමට අනුපූරක නිෂ්පාදන ඉදිරිපත් කරන්න.ඔවුන්ගේ ඊළඟ මිලදී ගැනීම් සඳහා ගත හැකි විද්‍යුත් කූපන් පත් ලබාදෙන්න .අදාළ නිෂ්පාදන මිලදී ගැනීමෙන් පසු ඔබේ “ස්තූතියි” පිටුවේ ඉදිරිපත් කරන්න.

අන්තර්ජාලය ඉතා වේගයෙන් දියුණු වුවද සාර්ථක ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන්නේ කෙසේද සහ වර්ධනය කරන්නේ කෙසේද යන්න පිළිබඳ මූලධර්ම කිසිසේත් වෙනස් වී නැත. ඔබ අන්තර්ජාලය හරහා කුඩා ව්‍යාපාරයක් ආරම්භ කරන්නේ ඔබ ඒ පිළිබඳව මනා දැනුමකින් යුතු විය යුතුය

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *